Przedmowa

Myślę że tytuł bloga idealnie opisuje jego przyszłą zawartość. Będzie tutaj można przeczytać moje przemyślenia na przeróżne tematy. Dwa teksty mam już w zanadrzu. Pierwszy postaram się opublikować w ciągu kilku dni. Mam nadzieję, że kogokolwiek to zainteresuje i być może zachęci do wyrażenia własnego zdania na dany temat w komentarzu, do czego gorąco zachęcam.
No tak, wypadałoby dodać kilka słów o sobie. Jestem studentką. Obecnie przebywam gdzieś w województwie zachodniopomorskim. Lubię słuchać muzyki i oglądać filmy. Raczej nie przepadam za opowiadaniem o sobie. Czytając tego bloga, stopniowo, będzie się można dowiedzieć o mnie więcej, przede wszystkim wnioskując po wpisach, jakim człowiekiem jestem.
Życzę przyjemnego wieczoru.

PS. Nazwa bloga to czysty spontan. Przyszła mi po prostu do głowy i już. Nie kryje się za nią żadna fascynująca historia, przykro mi.

Komentarze